Bryter mot reglerna!

Morsning!
Just nu bryter jag mot de oskrivna lagarna. Jag har gått in och satt mig i soffan med datorn i knät.. FAST det är sol ute. Men va tusan. Ibland blir det lite för mycket av det goda och det blev nästan (Bara nästan) det på min och Prinsens promenix vi tog i morse. Stellisen var förstås med också, fast hon sov hela tiden, så hennes motionsövning räknas inte.



Vi startade hemma och begav oss till Willys. Där ligger Prinsens frisör. Han tycker icke om att gå till någon annan, så det är bara att traska på. När vi väl kommer fram är det såklart stängt. Men ingen hänger ju läpp när solen lyser och efter en glasspaus vände vi om mot centrum igen. Fick en klipp-tid på en gång och efter mycket övertalning och mutning (ja, man måste faktiskt muta ibland.. Speciellt om 6-åriga pojkar vägrar klippa sig..) blev Prinsen så här fin!




Sen traskade vi hem igen och åt korv med bröd. Mr J Slipar trappen och river tapet.. Blir nog tjusigt när det är klart, men just nu ser det mest rörigt ut faktiskt. Men jag litar på min man. Han kan han!



Nu ska jag ta mig i kragen och sätta mig på altanen igen. Måste ju njuta så länge det varar.. Vi i sverige har ju en förmåga att överaskas av både snö och hagel när vi minst anar det.

Massor av kärlek!
Allmänt | |
#1 - - P och Cat:

Jonas, vad gör du med våran fina målade vägg????

#2 - - Dr C:

Verkligen, precis vad jag tänkte!!!!

Som vi slet med den väggen. Höll ju på att riskera livet så som vi hängde över trappräcket!

Upp