En lång Fredag!

Jag skulle vilja vara på "den gröna ön" nu. Miss C, 3,14 och Joss är där nu och leker med Lisinen. Orättvist! Men eftersom jag "valde" att föda barn så här lagom i vårtider får jag snällt vänta tills tösabiten växt till sig och klarar sig utan Arla-tanten. Då kommer jag!

Gårdagen var väldigt trevlig! Super skoj att Äl och Märi tittade förbi! Var såå länge sedan! Hoppas att vi ses snart igen!
Middagen med familjen L/L blev också lyckad! Fnittrar för mig själv bara jag tänker på vilka innehållsrika samtal vi hade runt bordet.. Haha! Tack så mycket! Det gör vi om snart!

Idag ska vi nog pula lite på trappan och sen åker vi in till mamma i staden. Där ska vi äta påskmiddag och njuta av sällskapet. Ska bli skönt och skoj! Prinsen har nu börjat inse att hans mormor även är Stellas mormor och det är nog det han har reagerat starkast på sedan Stella föddes.. Att dela morsa är helt okej, men mormor är inget man bara har gemensamt! haha..

Nej, mot soffan och barnen!

KÄRLEK



Bad hairday?



Vi är inte lika, men hon är min! =)



Söt-Stellan!



Jag smakade vin för första gången på 9 månader igår.. Det var VÄLDIGT gott..=)

Allmänt | |
Upp