Måndag morgon i dammet!

Ni skulle inte vilja vara här nu.. För det vill inte jag. Efter Mr J´s slip-massaker i trappan igår är det nu damm precis överallt! Ö V E R A L L T!!
Så nu när Stellisen är vaken får vi snällt sitta i sovrummet och mysa lite. Vill inte att hon ska vara där i dammet.. Men så fort hon somnat igen, så får hon sova i vagnen på altanen.. Jag försöker att damma så mycket som jag hinner med mellan amningar och blöjbyten, sen får Mr J dammsuga när han kommer hem från jobbet. Men rackarns vad stilig vår trapp kommer att bli!

Ja, idag är alltså Mr J´s första arbetsdag = min första dag ensam med två ungar här hemma.. Gick strålande i morse och vi kom till och med i tid till dagis! Så än så länge flyter allt på.. Himlans bra att jag har så snälla barn!

Nej, nu ska jag torka bajs.. Härliga vårdag!

LOVE
Allmänt | |
Upp