Sista tisdagen som 26-åring..

Hej hopp!

Hoppas att ni har det fint där ute! Min dag har varit så bra som den gärna blir när man går hemma med världens sötaste bäbis om dagarna..=) I morse kom LL över med frukostbröd och sedan har det lapats sol, shoppat solhattar och fikat.. Härliga föräldraledighet!


Dammet är nu äntligen väck och Mr J grundmålar nu trappan i den vackra nyansen vit.. Blir super fräsigt!


På Torsdag fyller jag år. 27 år. Jag närmar mig 30-strecket med stora kliv. Men jag har ingen större ångest för det. Har inga direkta åldersnojjor nu när man är tvåbarsmor.. Har liksom fyllt vuxenpoängskvoten till max de senaste året.. Barn, Radhus, Volvo... Snart traskar väl det in en vovve här oxå..Men jag trivs. Jag trivs galet bra faktiskt och skulle aldrig vilja byta.

Nu ska jag sova. PÖSS



Vincent och Stella hänger i soffan..



Min lilla "farbror" Stella...=)



SÖTASTE!



På väg att bli vit och fin..

Allmänt | |
Upp