Helg-rapport

Förlåt för en helt bloggfri helg.. Har haft så mycket annat som tagit min tid att jag inte hamnat framför datorn någon gång. Men nu är det en ny vecka, med nya inlägg! =)

I Fredags kom syster och hälsade på och det var galet trevligt att träffas igen! Hoppas att det nu inte tar lika lång tid tills vi ses igen! Lördagen var full av trevliga besök och sedan Robinson i soffan med Mr J och päronsoda. Har blivit mer insatt i årets upplaga av överlevare än jag faktiskt vill. Orkar egentligen inte bli arg på "pakt-görare" eller tycka synd om undernärda blivande "stureplansprofiler", men nu är det kört. Typiskt..

I går hade vi Ekerö-premiär för Stella. Det var sol och fint väder, men ack så kall vinden var! Tanken var väl att vi skulle hjälpa till mer på tomten.. Men jag tycker att jag, Ingela, Sofia och Stella gjorde en hej-dundrande insatts på altanen? Visst!? Ute-möblerna blev ju i alla fall rena och grillningen blev ju toppen!

Idag ville Prinsen vara hemma och det tyckte jag var en toppen ide, då jag vaknade med halsont och snuva. Slapp ta på mig en massa kläder och traska iväg till dagis. Sån nu ligger vi som en hög i soffan och tittar på barnprogram på teckenspråk..

Må Gott!


Jeans-premiär! Tack Lisinen! =)


Morgonmys i soffan med moster!


Prinsen hjälper till på tomten.



Kanske lite svårt att se, men Mr J och Prinsen flyger drake! =)


Lilla Farbror Stellan i vårsolen..=)


Som Prinsen säger: Sebbe-Bus och Stella-Bus..=)


Allmänt | |
Upp