Brum Brum..

Oj, glömde faktiskt bort er igår.. Sorry..=)

Min väg mot körkortet blev lite ännu lite kortare igår. JulleBulle har bokat in 6 st körlektioner!! Herrejesus. Hur ska detta gå!? Jag är ju redan nu rädd för mig själv i trafiken..  Men det ska nog gå bra! Ser i alla fall fram emot att få komma igång på riktigt. Ett friår som detta får man inte allt för ofta, så jag måste passa på! Så nu gott folk önskar jag mig körlektioner i julklapp! =) Bara så ni vet... *blink*blink*

Idag hoppas jag få träffa Pilliluttan och Emblisen. Fast en picknick som vi talade om, får vi nog hoppa över.. Himlen har öppnat sig och det öser ner.  Kanske en kaffe och kaka hemma i köket istället? Helt okej för mig!

Nu ska jag äta frukost!

Kärlek till er!

Och VÄRLDENS STÖRSTA grattis till min fina Catarina som fyller 26 år idag!! Hoppas att du får en härlig tripp till Amsterdam och att du blir firad ordentligt! Paket och sång väntar på dig här hemma!

     

     



Allmänt | |
#1 - - Barbamamma:

SÅ KLART vi ska leka idag =) Och kaffe & kaka går bra var som helst! Ringer när vi e på ingång!

PUSS

Upp