?

Tjoho. Underbart pigg när Stella sätter igång och snackar kl. 06:15. Verkligen jätte pigg. Inte alls.  Ögonen svider och jag skulle kunna vara med i gäsp-VM.. Undrar om jag någonsin ska bli morgonpigg?

Igår låg vi i soffan hela kvällen (i alla fall till kl 21:00..) och smaskade lördagsgodis och tittade på sommarkrysset. När vi inte kunde känna oss äldre gick vi och lade oss galet tidigt en Lördag. Vi stängde igen fönstret eftersom "ungdomarna"  förde sånt liv i området. När jag sedan höll på att somna i filmen vi hade hyrt slutade det i att jag snabb-spolade igenom filmen. (Kan ju inte lämna tillbaks filmen utan att ha tittat på den..) Hur gick detta till? När blev jag såhär gammal, kvällstrött, lättstörd och vis?

Nu väntar jag på att Mr`J ska vakna. Sen åker vi till Sollentuna.

KRAM
Allmänt | |
Upp