Förnyelse

Ännu en gång måste jag be lite om ursäkt för dålig uppdatering.. Men den här veckan har varit full av en massa måsten. Både roliga och tråkiga. Men imorgon är det Fredag! Härligt!

Idag hämtade jag Prinsen innan lunch i skolan och sen åkte vi till Mormor Mona, OJ OJ OJ vilken fabulös mat hon lagar! Både jag och Prinsen rullade nästan därifrån.Och när det var dags för fika, tackade till och med Prinsen nej till damsugarna. (Trodde en sekund att han var sjuk, men när han glatt tackade ja till ett glas coca cola förstod jag att allt var som vanligt..)

Väl hemma igen var det det vardagsstress som vanligt. Mat skulle lagas, toalettbesök skulle avklaras, fotbollsträning, vart tusan är vattenflaskan?, duschning, amning, kvällsmacka, läsa saga... Pust. Nu är jag klar! =D
Mr`J har jobbat över idag och är nu på ingång. Tycker om att höra hans nycklar vridas om i låset. Vill gärna ha hans skor i hallen jämt.

Nej, nu ska jag kramas.

Lite bilder från dagarna som gått.



Sötaste flickan i stan.



Stellan hjälper mig att hålla reda på alla "kom ihåg" lappar inför dopet..



Hon tröttnade dock och tyckte att jag borde uppdatera mig lite grann..



"-Här morsan! Här inne ska grejjerna hålla hus! Ingen använder ju lappar längre.. Du har ju word av en anledning..."



Stella har världens bästa storebror.

God Natt!
Allmänt | |
#1 - - Cat med L:

guu så söt Stella är. Och så lik hon är Sebbe..!!

#2 - - Katarina:

Hej fick adressen av pappa, vad trevligt du skriver och vilken väldigt fin dotter du har ( Sebastian har jag ju träffat ) Hoppas allt gick bra med dopet. Kram (syster) Katarina

Upp