Fullt ös

Vaknade, Prinsen kom hit, Stella bajsade och sedan fick jag ett ryck. Svetten rinner och kommer någon i vägen väser jag åt dem samtidigt som det ryker ur öronen på mig.. Jag är inte arg, bara galet fokuserad. Jag möblerar om Prinsen rum. Känner samma glädje, engagemang och uppspelthet som när jag som liten bytte rum med syster yster på Stekelvägen. Det här är kul! =) Prinsen är ju självklart inte lika road och är mest rädd att jag ska börja "rensa" på riktigt. Det värsta ordet han vet är nog just RENSA. Då vet att han att alla leksakstidningar från 2006, gamla ballonger osv åker i papperskorgen ögona böj! Men idag känner jag mig snäll. Jag lägger tillbaks alla onödiga saker på sin plats och kastar dom nästa vecka istället. Mohaha...

Nej, nu måste jag fortsätta innan gnistan försvinner!

Och till Syster i Malmö: Titta vad vi hittade på naturhistoriska i Tordags! Jag tror nog att han inte trivdes så bra i götet och kände hur hans Stockholmsrötter kallade... Långben är tillbaks där han hör hemma!


Allmänt | |
#1 - - Anonym:

WOW!!! This is scary!! Jag har även grävt ner tre guldfiskar på Heden - undrar var dom kommer att dyka upp??

Upp