Kirrat biffen!

Tänk vad bra det blev! Idag la jag ut några annonser på Blocket. Var tvungen att rensa ur förrådet som av någon konstig anledning svämmat över det senaste året.. Och efter 1 timme hade jag blivit av med nästan allt! Det är lycka det! Så nu tror jag att jag blivit lite beroende.. Allt jag har omkring mig blir helt plötsligt möjliga blocket-objekt. Måste hålla i mig lite bara, så att huset inte står tomt om några få dagar..=)

Mr D ringde precis och bjöd in vår lilla familj på middag! Tackar och bockar! Hade en sån där "jag-orkar-inte-laga-mat" dag, så det passade perfekt! Vi får se hur det går för prinsen att äta..
Idag "ploppade" den andra framtanden ut..=) Så nu är det glugg för hela slanten!

KRAMAR
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Åå va skönt att den där tanden har lossnat! Den var så läbbig! Om inte annat får han dricka såsen :)

PUSSEN

Upp