Nu är den klar!

Jag har världens bästa man! Efter två dagars slit så har vi nu en superfin vägg vid trappen! Det är dock lite synd att den inte riktigt gör sig rättvis på bild.. Men det betyder ju bara att ni får komma hit och titta LIVE istället.. Och jag gillar att få besök! =)

Igår kom min kära mamma ut och hälsade på. Hon tog Stella och Prinsen på promenad så länge jag och Mr´J fixade i trappen. LYX! Sedan satt hon envist och försökte ge Stellan flaska. Hon slog rekord! 60 ml! Snart kanske mina tuttar är fria! Dessutom har hon ätit lite gröt till lunch i två dagar.. Jag säger som Mel Gibson... FREEEDOM!

Prinsen ville stanna kvar här igår och det fick han såklart! Så det blev Tacos till middag,chokladpudding till efterrätt och salta pinnar till "Fredagsmys".. Idag skulle jag vilja hitta en loppis i området och hänga lite med mina irlänska besökare..
Ikväll blir det grillning hos Familjen D!  Åh vad det ska bli kul! Synd bata att Doktor C inte hunnit hem ännu..



Det ät höööögt i tak...=)






Mormor lyckas rensar jordgubbar och roa två glada barnbarn samtidigt..



Vårat hjärta!
Allmänt | |
Upp