Nyfiken i en strut..

Jag funderar och tänker så det knakar. Vilka är ni där ute? Ibland har jag tydligen 50 (!!!) specifika läsare. Jag undrar så vilka ni är? Jag försöker räkna alla jag känner och kommer knappt upp i tjugo.. Jag blir väldigt smickrad och glad såklart. Att folk vill följa mitt otroligt spännande mammaliv. Tack för det!

Men vet ni vad? Kan ni inte skriva en liten hälsning i kommentarsfältet? Så jag får en liten aning om vilka ni är?

Hoppas att ni har det fantastiskt där ute!

PUSS



Stella är också glad att ni läser! =D
Allmänt | |
#1 - - Jessica Ternström:

Hej hej!! Jag har följt din blogg ganska duktigt sedan i våras, innan Stella föddes. Nu när jag själv blivit mamma är det kul att få följa dina dagar med amning, spyor, bajs, trevligt umgänge och massa mer, och kul att se hur Stella växer, hon ligger ju lite före Tuva! Vi kanske kan fika någon dag med våra döttrar!! Ha det bäst Julia, kram Jessica

#2 - - Jessica Carlson:

Ja mig kommer du väl ihåg.. hihi.. för er andra så är jag Julias gamla klasskompis!!

#3 - - Elin:

Tjoho! Jag är en riktig blogglus så jag följer din.. Danne brukar kasta ett getöga ibland han också :)

#4 - - Carro:

Gumman...jag läser VARJE dag då jag kan =) Så jag e 1 av dessa 50 =)

PUSS

#5 - - Barba-Pillan:

Behöver jag presentera mig?? =)

#6 - - Ansi:

Och jag e 1:)

#7 - - Maja, the sister (and moster):

Här i Skåne tycker vi om bloggar så både jag (syster yster/moster) och big C (a.k.a. morbror foppa) tittar in för jämnan...

#8 - - Tezzi ( Tilde & Novas mamma):

Jag är en av alla som läser.. :)

#9 - - Linda Karlsson:

Hej Julia! Din gamla kollega från söralid här! Jag är 1 av de 50! Kram Linda

#10 - - Sofia (faster):

Jag är också en! hihi men det visste du redan ;)

#11 - - Malin svägerska/faster:

Å jag =)

#12 - - Joakim:

Hej Julia,



Detta ar kusin Joakim fran Bangkok som tittar in. Vilken fin familj du har!



Kram / Jocke

Upp