Prinscomeback och skotjyv..=)

Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyyyys..=)
Vilken tur jag har! Eftersom Prinsen har haft inskolning på fritids den här veckan så har han varit här fram till igår em. Och idag startar min "riktiga" vecka! Hurrey! Så nu sitter jag och väntar på att far hans ska lämna av honom. Vet inte riktig vad helgen har att erbjuda ännu, men ett möte med mina "bästisar" ska jag hinna med i morgon i alla fall!

Igår kväll var vi hemma hos familjen R/G i Bromma. Mycket trevligt! Vi ses alltför sällan. Men snart sitter dom med ett bautahus nära vår guldgruva på Ekerö, och då ska det ta mig tusan bli grillning och pyjamasparty för hela slanten!
 Även dom har skaffat en bäbis. Inte en människobäbis dock, men lika gullig för det! En liten Bullterrier med namnet Musse. Ska bli spännande och se ifall suget efter folks skor kommer att lägga sig med åldern..=)

Nu gurglar Stella något som påminner om:
-Morsan! Slutta knappa på datorn och langa hit lite gröt istället!!

Bäst att lyda. Annars kanske hon börjar sov-strejka..

//JulleBulle



(Bild lånad från Elins Facebooksida..)

Allmänt | |
Upp