Skriet från Luffarbacken

Stellan har funnit ett nytt läte. Ett ganska härligt läte tycker jag. Hon ligger på mage i startposition. Sedan lyfter hon armar och ben ifrån golvet och tar i från tårna. ett högt, mycket ljust och lite ilande skri. Hon skrattar för sig själv och upprepar sedan detta om och om igen. Jag tycker det är lite sött och gulligt.

Det tycker inte storebror. Det spelar ingen roll vart i huset han är. Man hör honom ropa:

-Mamma!! Kan du få Stella att vara tyst!? Jag hör inte vad dom säger på TV´n!!

- Men ÅHHH.. Stella! Kan du vara tyst någongång! Jag får ont i huvudet!!

- MAMMA!! Ge henne tutten så hon håller tjattran snart! 

Tänk va. Prinsen själv älskar att vråla högt, skrika med i reklam-truddelutterna på TV´n, ha nintendot på högsta volym och dunka Hits for  Kids på onormalt hög volym i sitt rum.

Ja, jag kanske börjar bli gammal, men jag tycker att Stellas lilla lyckorop är bra mycket mysigare..
Allmänt | |
#1 - - Elin:

Filmklipp på skriet tack! :)

#2 - - Tezzi:

Hahaha skön rubrik.. :D

Upp