100 meter

Så vart det Måndag igen! Som jag sagt så många gånger förut.. Tiden verkligen rusar iväg! Snart flyttar väl barna hemifrån.

Igår åkte vi till Sollentuna och hängde med Stellas Farmor, Farfar och faster. Köket växer sakta men säkert till form och det ska bli spännande att se resultatet!
Stellan var på sitt härliga humör och tyckte nog att det var skönt att komma hemifrån lite grann. När vi kom hem satt vi som så många andra i soffan och väntade på 100 m i friidrottsVM. Det var häftigt att få se Bolt totalkrossa världsrekordet med 11 hundradelar. Vi njöt av åsynen och knaprade i oss ännu mer godis för att fira. =)

I eftermiddag kommer mamma ut och ska hänga lite med Stellan. Jag har funerat på vad jag ska göra under tiden och nu har jag kommit på det! Jag ska ner och gräva i vårat förråd! Jag och kameran ska ner och försöke ta oss in och sedan fotografera allt KrimsKrams som jag sen ska lägga ut på blocket/tradera. Här ska det tjänas stålar! =) Eller inte. Det vet man ju aldrig. Men jag gör en chansning i alla fall! Det bästa med blocket är ju att man faktiskt slipper åla och lämna grejjerna. Den glada köparen kommer så snällt hit med pengar och tar sedan med sig skräpet! Lovely!



Så här trött blev lillkorven efter att ha busat med Faster Sofia..

Nu ska jag försöka få in videoklipp.. Kan bli spännande! Har en del galna klipp på min prins som jag tror att jag måste visa för allmänheten. Han är inte klok. Men vi får se lite senare om jag lyckas! =)

Trevlig Måndag!

Allmänt | |
Upp