Dom bästa av dagar..

Det blev en helt fabulös dag trots vädret! Jag fick hem min prins! Så nu har vi haft en såå härlig eftermiddag! Det har öppnats adventsluckor, lyssnat på radiokalendern (som iår är hur bra som helst!), ätit god mat, kramats och busat med Stellan. Vi har även börjat med våran planering inför Fredag! Jonas ska iväg på julbord med jobbet och jag och Sebbe ska ha Pysselkväll! Vi ska göra marsipangrisar doppade i choklad, julkort, smällkarameller, pepparkakshus, gipsfigurer och en massa annat skoj! Vi ska äta pepparkakor och lussekatter och skåla i julmust! Det kallar jag en härlig start på Luciahelgen!
Nu börjar det komma en ganska så otrevligt doft in i vardagsrummet.. Jag tror det är den lilla damen som håller hus i hallen som är källan..

TREVLIG KVÄLL!






Dom här bilderna tog jag för exakt ett år sedan.. En ANINGS skillnad på vädret..

Allmänt | |
Upp