Städning

Det är inte lätt att julstäda och samtidigt ha en glad 9-månaders sjukling.. OCH BLOGGA! =)

Det gick jätte bra i Täby igår och nu hoppas jag att vi har klart det mesta innan jul. Ska försöka komma iväg i eftermiddag och köpa en liten julskinka också.. självklart ekologisk! =)
Stella och mormor hade haft det toppen här hemma och bara kvalitetshängt precis som det ska va! Min miss för dagen var väl antagligen att jag sett fram emot en härlig tripp till Täby utan barnvagn eller sällskap. Glömde dock bort att alla andra med glädje drog runt på vagnar och verkade ha hela släkten med sig.. Jag var där i 3 timmar, men jag stod nog stilla i köer i 2...=) Fast samtidigt tycker jag ju att det är väldigt härligt med julklappar och jag gillar att ge bort fina presenter på julen, så jag får väl bara planera lite bättre nästa år..

Igår kväll var jag och firade fina pinglan CÄR som fyllde år i Lördags! Det var fabulöst! Det babblades, bakades lussebullar, dracks glögg och kaffe/te och inte minst skrattades! Hade lite ont i kinderna när jag kom hem..=) Nu längtar jag bara efter att LISA ska komma hem från Irland! I morgon kommer hon och jag tror att jag aldrig saknat henne så mycket som den här gången! Den 28:e ska vi ha FAB dag inne i staden och jag längtar ihjäl mig! 

Nu ska jag fortsätta skrubba lyan!

KRAM
 



På premiärtur i Sebbes pulka!



Det är inte lätt att vara liten och sjuk..=(

Allmänt | |
Upp