förväntan..

GÄSP... Ska hoppa i säng nu. Ville bara titta in och säga hej. Övervåningen blev klar i städväg idag, men nedervåningen får jag gå upp och kirra i morgon bitti. Ska nog bli färdig!
Nu ikväll har jag haft rimverkastad här hemma. Jag har berättat lite för Sebbe om rim på paket och nu vill han ju så gärna ha rim på alla paketen.. Om jag skulle uppfylla hans önskan skulle mitt huvud brinna upp.. Tre stycken blev det i alla fall till honom. Ska bli spännande och se om han kan gissa vad det är i när jag läst dom..=)
I morgon ska vi hem till mamma och Bobo inne i stan. Vi ska ha "lilla-julafton" och det ska bli så mysigt! Moster Maja kommer också! Synd bara att "Morbror Kusin" inte är med. Men vi skickar med paket till honom också.
Nu ska jag sova. Ögonen går i kors..

GOD NATT

Allmänt | |
Upp