Grått, grått, grått..

Jag blir galen på det här vädret hörrni! Skulle någon fråga mig vilken tid på dygnet det är och jag inte skulle ha någon klocka skulle jag lika gärna gissat på 16:00, 04:00 eller midnatt.. Det är mörkt och grått HELA tiden! Har precis kollat igenom alla kort från Kreta i somras för att solboosta lite och nu känner jag mig lite piggare i alla fall!

Igår jag jag och P på Bio. Vi såg "luftslottet som sprängdes" och den var väldigt nervpirrande! Ibland kan jag bli avundsjuk på alla som inte läst böckerna innan, då man hela tiden sitter och tänker på alla detaljer som jag så gärna vill se i filmen men som oväntat är borta eller ändrade.. Men i överlag var den mycket bra och även fast man vet hur det slutar satt jag och kikade mellan fingrarna ibland pga nervositeten..=)

Nu vaknade Stella och det blir en promenix i det förträffliga vintervädret! =)

Mycket nöje!

Allmänt | |
Upp