Lista..

En mycket nära vän till mig tyckte att det här var en skojig sak att uppdatera bloggen med, och jag vill ju inte göra henne besviken..=) Here we go.

Senaste köpet: Mjölk på Statiol..
Senaste förälskelse: Mina fina skinnhandskar som jag fick av mamma!
Senast förbannad på: Vissa föräldrar på luciafirandet  som inte har någon som helst koll på sina barn..
Senaste sms:set var ifrån: Mamma!
Vilken är den värsta stilen du haft? Det är defentivit en "period" när jag var 18.. Vissa vet vad jag menar när jag säger: chockrosa byxor..
I väskan har jag: Mobil, plånbok, blöjor, skötlappar, nappflaska, vantar..
Det absolut fulaste som finns: Överopererade överläppar..
Har du några känslor? Ja. Tryck ut ett par bebisar och känslomässiga utbrott är vardagsmat..
Mest överanvända ord: FABULÖS!
Vem är bäst på hela planeten? Mina barn och människor som kämpar för vår framtida värld.
Hur smart är du på en valfri skala? Enligt BIG C´s "Brain-academy" på Nintendot har jag en tyngre hjärna än Morbror kusin. Det räcker för mig..=)
Till frukost äter jag: Kaffe, yoghurt, lingongrova..
Här lunchar jag: Oftast i mitt lilla kök...
Hit går jag efter jobbet: Vidare ut i vardagsrummet och sedan kanske tillbaks till köket..
En onsdagskväll går jag: Ibland till körskolan, annars raka vägen i säng!
På torsdagen vaknar jag Alltid av att Stella tycker det är färdigsovet..
Har du någonsin?
Googlat dig själv Japp
Sökt efter ditt namn på Flashback Nej..
Fejkat en stämpel för att komma in på krogen Självklart!
Ljugit om din ålder Jodå.. Men kan inte riktigt minnas när..
Druckit slattar: Det har nog förekommit ja...

Thats it!

KRAM
Allmänt | |
Upp