Söndag

Vi har haft en skön Söndag! Jag känner mig mycket piggare idag och efter en härlig natt då både stella och mannen sovit bra kände jag mig riktigt utvilad när jag vaknade i morse! Jonas är också på bättringsvägen och ska återgå till jobbet i morgon. Däremot har Stella nu fått feber och är förkyld..=( Inatt kräktes hon och även idag har hon lagt en "pizza" på vardagsrumsgolvet.. Detta på grund av allt slem som inte vill hostas upp ordentligt. Men jag hoppas att hon blir bättre till julafton!
Imorgon ska mamma komma hit och jag ska åka till Täby SJÄLV! utan barn, barnvagn eller man. Det ska bli så fantastiskt underbart! Tänk vad lite man behöver för att bli lycklig! Haha.. Men måste ju faktiskt hitta de sista julklapparna!
Nu ska jag skälla lite på Tv´n. Den där Anna Anka har fått för sig att svenska folket vill följa hennes julplaner.. Herrejisses. Jag avskyr den där ankan. På riktigheten.

KRAM

Allmänt | |
Upp