Badsäsong?

Goder Morgon, Goder Morgon både herre och fru!
Nu har jag haft en knas natt igen. Har legat vaken massor ovh kroppen har bara varit ivägen. Jag vill bli normal igen!!

Ja,ja. Till det väsentliga. Vad ska jag göra idag? Jag har stora I-lands problem känner jag.. Just nu innan jag vaknat helt känns Prinsens förslag på simhallen helt okej faktiskt.. Bara ett litet problem. Hur ska jag komma i bikinin? Jag kanske kan göra som alla tonåringar nu för tiden. Låna Mr J´s badbyxor och t-shirt. Då är problemet löst. Fast jag tycker inte om att bada med kläderna på. Det blir så obehagligt när allt klibbar sig fast liksom.. Att köpa en bikini/sopsäck bara för detta bad känns inte riktigt ekonomiskt hållbart heller.. Hmm.. En kopp te så ska jag nog komma på svaret..

I morgon ska jag nog ta mig till gamla jobb-dagiset och snylta till mig soppa! (Hoppas att dom fortfarande har det på Torsdagar..?!)

Uppdaterar lite senare.

Kyss till världen!

//Jullan


Bara snurra lite här, å dra lite där.. och Voiolle!
Allmänt | |
#1 - - Miss C:

#2 - - Anonym:

HAHAHHAAA!! Snurra lite där å dra liiite där och VOJOJLE!! Fööör längesen vi såg den. Men för att få den ultimata upplevelsen måste vi ha druckit lite för mkt vin och stuffat runt på nåt dansgolv hela kvällen. Kanske kan vi förtära lite donken-mat och falafel samtidigt som vi studerar mina tavelramar. För att sen lägga oss i tripptrapptrull-ställning i sängen! Love.

Upp