*Bling*Bling*

Vet ni vad det här är??? Det är dagens himmel! Visst är det fantastiskt!!?



 
Tänk vad lite ljus kan göra i vardagen! Tog en lång promenad idag och känner mig nu piggare än på länge!  Jag tror Sebbe också gillar solen. Idag när jag hämtade honom så hade han två saker som han ville ta med sig hem. (Han hade hittat dessa ute och i papperskorgen. Han är inte en renodlad tjuv än..) Jag känner att han liksom har hittat rätt nu. Det är jätte spännande med teckningar, men någon framgångsrik konstnär blir han nog kanske inte. Men nu har han hittat sitt kall i livet.. Sin blivande inkomstkälla kanske? Diamanter och kristaller! Titta vad fina dom är:




Nej, nu ska jag och sebbe flyga iväg i hans coola Lego-rymdskepp som han har byggt. Eller rättare sagt, flyga iväg i alla hans 3 478 stycken Lego-rymdskepp som han har byggt i trappen.. Man får verkligen se vart man sätter fötterna här hemma. Visste ni att man säger massor av fula ord om man får ett Lego-staket rakt upp i hälen?



So Long!

/Preggo
Allmänt | |
Upp