Dagen efter..=)

Måste börja med att tacka Familjen L+L som var här igår. Så trevligt! Måste göras om!

Idag är familjen trött.. Mr J sover fortfarande och lär nog göra det ett tag till. Lill-Prinsen ligger i soffan och kollar på morgon-bolibompa och vill inte ens ha frukost än. Han vill "vakna" först säger han. Jag är vaken och städar. Man är sjukt effektiv när man är gravid och vaken så här tidigt på helgmornar..

Nu till MIN sammanfattning av gårdagen.

Nina Söderquist / Tick,Tock: Vilken fantastiskt outfit... INTE! Hur såg kvinnan ut? Rösten kan man inte klaga på, men jag tror att hon hennes sång ansågs som för "skrikig" och "hård" ute i stugorna.

Jonathan Fagerlund / Welcome to my life: Vem var han? Vad gjorde han? Vem minns honom?

Shirley Clamp / Med hjärtat fyllt av ljus: Förlåt, men hur tråkig får man bli? Var det någon som ens lade märket till hennes klänning? zzznark melodi, men jag trodde dock hon skulle gå vidare bara tack vare folkkärheten..

Scotts / Jag tror på oss: Ja, vad säger man? Låten var väl svängig och trevlig, men vad gör dom här? Tillbaks till folkparken nu grabbar! (och vi står alla enade i andra chansen, visst??!)

Emilia / You´re my world: Förlåt, men jag har så svårt för den här flickan..  Hon är liksom grå på något sätt.. trevlig låt, men inte mer än så. trodde inte ALLS att hon skulle gå vidare, så en stor surprise!

Alcazar / Stay the night: Jag kunde inte stå still! Jag längtade till dansgolvet med drinken i handen och alla mina härliga vänner runtomkring! Då är det en toppenlåt! och såg ni kläderna? och mickarna? Jag saknade ingenting!

Caroline af Ugglas / snälla snälla: Snälla, snälla, du är så underlig! Men vilka snygga ben hon har, den där konstiga kvinnan! Men, jag måste nog säga att detta är kvällens andra skräll... Inte vad jag tippade.

Marie Serneholt / Disconnect me: Varför gör hon så här? Hon är snygg, kan sjunga och verkar trevlig. Varför går hon upp på scen och leker "dum-blondin" i 3 minuter? Var det någon mer än jag som tyckte att detta bara var en jobbig förlängning på hennes solo-skiva i rosa från typ 2002?

Nu måste jag ju bara skriva att detta är DAGENS åsikter. Alla vet att jag antagligen står i sommar och sjunger med till Marie och hon "lack-tanten" och bara "älskar" dessa låtar!! Men just nu och igår känner jag så här.. Inte så många rätt satte jag heller. Bättre lycka nästa vecka. Då ska analyseras!

Ni är underbara som läser!

//BARBAMAMMA




 

Allmänt | |
#1 - - Miss C:

Du är underbar!!! Håller med om det mesta du skriver om igår. Men jag gillar nog Emilia lite mer nu än förut. KUL att hon kom vidare! Vi är ju faktiskt landskvinnor! =)

Om lilla Jimmy Jansson-kopian kan jag bara säga, HAHAHAHAH!!



Love ya! Puss

#2 - - Linda:

Tack själva för en jätte trevlig och mysig kväll igår.. Måste göras snart igen.. Pussen o kramen

#3 - - Doktor C:

Alltså, jag såg bara hastigt bidragen på reprisen nu ikväll, men håller med dig till stor del.

Men jag kan ju inte låta bli att gilla af Ugglas, tycker hon är rätt läcker. Kul med nån som kör sin stil. Nästa vecka ska jag vara mer aktiv!

Trevlig vecka Jules!

Upp