Fettisdagen!

Idag får man äta HUR många semlor man vill! Det tycker jag är kanon faktiskt! Tycker ju lite synd om mig själv nu när jag ligger och snorar i soffan, så då är jag nog värd några semlor.. Ska nog ta mig i kragen och gå till "city" och införskaffa sig det.. Yammi!

Annars då? Här går dagarna på som vanligt och nu sägs det att det bara är 16 dagar kvar tills Tullan kommer! (Fast just nu känns det snarare som att det var 16 dagar sen..) Magen har dalat ner lite grann och det är ju skönt för andningen, men desto mindre skönt "down there".. Det spänner, trycker och stramar och jag ser ut som en valross/pingvin när jag gungar framåt i snön.. Men kanske inte ska klaga när det kommer att bli värre...
Jag är glad att Mr J står ut.

Idag blir det torsk med äggsås till middag. Det här med fisk på Tisdagar från skolan hänger liksom kvar i ryggraden. Jag gillar fisk på Tisdagar. Konstigt att det är godare med torsk på Tisdagar än på Onsdagar. Knas.

//Preggo

 

Tänk, nu blev jag inte lika sugen på fisk längre.. Vilket öde att födas så här till livet. Stackarn..
Allmänt | |
Upp