Jag behöver en CarlJan!



Det är stor brist på glamour i mitt liv just nu.. Skulle vilja korka upp champangen och sätta på mig de svarta pumpsen och blinka med långa fina lösögonfransar. Men det är bara att titta sig i spegeln och inse att detta är omöjligt just nu och vänta vidare på det goda..
Men om jag bara skulle få liiite oskyldig glamour så skulle jag vilja beställa CarlJan på postorder. Tänk dig att komma hem och bli bemött av denna härligt fabulösa man. Han skulle göra min dag! Se bara på hans hållning, hans utstrålning och totala självkärlek! Han skulle få läsa godnatt-saga för mig. Tänk dig hans härliga stämma till Askungen.. När prinsen finner sin prinsessa.. Ahh.. Och jag skulle vilja se Sebbes min, när CarlJan kräver uppfostring vid matbordet! Ge mig en CarlJan!

Idag är det Söndag och Mr J är och hjälper La Famillia med ett och annat och jag städar.. Inte just nu då kanske, men jag har tankar på att göra det i alla fall!  Ska nog ringa Mr J och be honom köpa hem en Semla. Slut i förrådet.

Ha en härlig Söndag kära vänner!

//Julle
Allmänt | |
Upp