Känsliga läsare varnas. Starka bilder...

Nu är allt som det ska igen. Båda männen är hemma och det ligger Lego i hela vardagsrummet. Precis som det ska! Känner att jag hamnar ur balans annars..=)

Vi har precis ätit middag. Riktig dagis-mat, makaronpudding. Smaskens!

Hämtade faktiskt BB-väskan i förrådet till slut och nu är den halv-packad. Mr J ska bara köpa något som "Tullan" ska åka hem i som ska läggas i. Ska även knöla ner mina och Mr J överlevnadskläder. Gäller att inte vara kräsen och packa ner flera alternativ på fula trosor och stora bindor. Huvudsaken är ju att jag tar med mig själv och inte tar livet av Mr J på vägen in. Vill ju så gärna att han ska vara där..

Mot Bollibompa-Land!

//Preggo



Så här kul tycker jag att det är att blogga!
Allmänt | |
#1 - - Therese:

Hahaha! Kul att du tycker att de e så kul att blogga, för ungefär så kul tycker jag det är att läsa din blogg.. ;)



Nu är det ju tamejtusan snart dags för bebis att titta ut.. :o

#2 - - Miss C:

HAHAHAAA!! Du är fantastisk! Kärlek.

#3 - - Anonym:

=) =) =)

#4 - - Ansi:

Åhh va fin magen e Jullan! Kom och fika snart=) STOR kram Ansi

#5 - - Pillan:

Jag gillar tröjan ;)

Upp