Måndagmorgon!

Så var det Måndag igen! Som jag tjatat om tidigare: Tiden går så fort! Hänger inte alls med! Men jag gillar måndagar. För Monday means DH! (Desperata hemmafruar) Så nu ska jag snart krypa upp i soffan och njuta av en timmes riktig underhållning! =)Kanske äta lite morgon glass till det?

Har längtat så efter Prinsen hela helgen och nu fick jag veta att han kommer hit ett par timmar idag på dan! Blir så glad! Jag behöver Bus-dos! Då måste jag se till att rensa klart hans lego.. Tog mig lite vatten över huvudet och började rensa i lördags.. Inget jag rekomenderar precis. Men nu ligger snart alla smådelar i en låda, alla "väggar, tack, plattor" i en låda osv.. Hoppas att seb blir imponerad!

Ska ta fram kameran idag igen.. Det var ett tag sedan jag uppdaterade i bilder.

Ses snart!

//Preggo
Allmänt | |
Upp