Mardröm..



Ser ni vad det här är? Det är galet. En man i Landskrona hade fått lite stopp i golvbrunnen, men tänkte inte mer på det. När han en halvtimme senare går in i badrummet är brunn-locket av och det här är vad han hittar.. EN BOAORM! jag upprepar: EN BOAORM!! Förstår ni traumat. Jag skulle aldrig bli återställd. Jag skulle kräva att flytta omgående och jag skulle få en stark badrumsfobi. Nej, jag kan inte ens skriva om detta, för detta är det värsta som skulle kunna hända mig tror jag.. Fy bövelen!
Allmänt | |
#1 - - veronica strandberg:

Hjälp va läskigt, trodde först att de var hos er, då tänkte jag tack för infomationen. vi har ju problem me våra avlopp, kanske de ligger någon där, usch å fy hoppas verkligen inte de, skulle oxå få världens badrumsfobi.hoppas man inte behöver vara me om de. ha de bra kram

#2 - - Miss C:

Asså!! VAAAA!! Det vidrigaste jag har sett!! Tur att det står ett badkar i mitt badrum nu. USCH! PUSS

#3 - - Linda Minasdotter:

Shit jag som precis hade kommit över det här med att behöva tända när man ska upp på natten du vet. Nu kommer jag hysteriskt att leta efter ormar överallt igen. Tror jag lägger in mig snart...

#4 - - Anonym:

Hahaha! Jag vet! Tänkte mycket på ditt välmående när jag hittade den här artikeln och höll tummarna väldigt hårt när jag skulle kolla VART det hade hänt.. Tur att inte du vart drabbad! =) Miss you!

Upp