Min kock är glad!

Den där Gordon Ramsey, den arga kocken på Kanal 5, Han är verkligen JÄTTE arg.. Näsan hela tiden. Jag skulle bli väldigt stressad av att dela kök med honom faktiskt. Tycker inte så värst mycket om arga människor och han verkar ju mest vara arg hela dagarna så jag är glad att han inte är min kompis.

På tal om kompisar, Min kompis Doktor C (en mycket glad tjej och inte alls som den där Gordon bör tillläggas..) kom på den brilljanta idén att gå på bio i morgon. Vilken Fabulös idé va?! Tisdagar är ju annars en väldans trist dag, så jag ser fram emot att träffa mina kära vänner över en bra film och omänskligt mycket popcorn! 

Mr J slängde precis ut mig ur köket. Han tycker att jag och magen är lite lätt ivägen.. sen är jag inte så värst duktig på att skära lök till hamburgarna heller.. Så idag får jag middagen serverad även fast jag varit hemma hela dagen och Mr J jobbat.. Han e bra han!

Trevlig kväll!

Julia
Allmänt | |
Upp