Morgonstund har inte guld utan ont i mun..

Jag och Prinsen ligger i soffan under täcket och tittar på sabrina.. Önskar jag hade kontrollen över tv-kontrollen. Då hade jag nog valt något annat, men prinsen tycker att det är mer rättvist om han får ha den så länge jag har datorn.. Bara att ge vika..=)  Prinsen fick vara ledig idag och mysa i soffan, fast nu tjatar han om att han vill gå till dagis i alla fall.. Får locka med något spännande snart.. Som semlor kanske?
Igår var vi på Mvc och lysnnade på bebis. Alla värden var jätte bra och bebis har tryckt ner huvudet och är redo att tryckas ut. Härligt! Hoppas att jag inte ska behöva gå på nästa möte.. Det är om två veckor.. Vore skönt att ha det avklarat då.
Nu ska jag fortsätta lägga lite pussel och ringa och bråka med försäkringskassan som inte ger mig mina pengar. Någon som är chockad?? Haha, vilket skämt...

//Preggo. V.37+5
Allmänt | |
Upp