Onsdag! =)

Tjollahopp!

Förlåt att jag inte skrev något mer går. Det blev bara orm-nytt.. Tog fram ett 1000-bitars pussel och sen var det kört..=) Kunde inte slita mig.
Pilliluttan var här igår och bjöd på världens bästaste bakelse! Miljoners tack! =) Lilla tösabiten var såklart med och sötare unge får man leta efter. Charmis!
Idag kommer min kompis "3,14" hit på kaffe och sen kanske Lill-Prinsen tittar in också! Han var tydligen hängig igår och då passar det ju perfekt att jag är ledig och kan titta på starwars och bygga lego hela dagen så slipper en av oss VAB-dagar..=)

Nu vart det bara uppdatering, men lovar att återkomma snart igen!

//Barbamamma!
Allmänt | |
#1 - - Pillan:

3,14... är det P??? Hahaha!

#2 - - P:

Haha, det tog ett tag innan jag kopplade de me =) Men det är klart att det är jag!!!

Upp