Protest!



Låg kvar i sängen i morse och tittade på "vakna med the voice" och Johan T Lindwall var där och pratade om veckans nöjes-nyheter. Fy bövelen vilken man. Han vill på riktigt, PÅ RIKTIGT att Scotts ska vinna melodifestivalen. Ja, ni läste rätt. Och inte bara det. Han både vill och TROR att dom kommer vinna.. Han stod där och skröt över att han hört bidragen i årets startfält fast det inte är tillåtet. Från och med nu HATAR jag den mannen. Så nu gott folk, ska vi göra uppror! Det spelar ingen roll vad Scott uppträder med för fantastiskt dänga. Vi får bara inte skicka iväg dom ut i Europa!  Så får jag nys om att någon av mina nära och kära vänner lägger sina dyrbara mobil-pengar på Scotts när det nalkas final, så säger jag här med upp all kontakt med denna/dessa personer. Så det så!

Nu ska jag vara glad! =)

Trevlig Måndag!

//Julia

Allmänt | |
#1 - - Carro:

Jag lovar på heder och samvete att inte rösta på Scott.

Idag har jag t.o.m. köpt en schlagerguide för att försöka hänga med ordentligt i festivalsvängen!

Upp