Recept!

Alla mamma-bloggar innehåller alltid recept.. Fina smaskiga äppelpajer, saftiga muffins eller otroligt enkla och nyttiga middagstips.. Jag ska inte vara sämre. Jag är en hejjare på köksarbete ska ni veta!
Nu delar jag med mig av mitt bästa recept.



Vi börjar med 5 dl kall mjölk.



Vispa sedan ner en påse av ICA´s egna portionsförpackade chokladpuddingspulver...



Tadaa!! Världens smarrigaste/saftigaste/mumsigaste frukost/lunch/mellis/middag/nattmat.....=)

Jag har dessutom sådan tur att min sambo inte direkt gillar puddingar, så jag får två portioner! Härliga tider!


//Mat-Julia
Allmänt | |
#1 - - Pillan:

När Tullan e ute och färdigmatad, så ska jag bjuda dig på en pudding med Baileys i och smarriga bär! SÅÅ god!

PUSS PÅ DIG & FAMILJEN

#2 - - P:

Haha, du har iallafall bytt upp dig och äter ur ett fint glas. Sist jag såg dig äta pudding var det ur en stor blå plastskål =)

Upp