Skoskav..

Snart kommer Lill-Prinsen! Vi ska åka till Arninge och köpa en massa skor! Inte till mig dock. Det ska inhandlas stövlar, innetofflor och gympisar. Vissa perioder i livet verkar fötterna onekligen växa omänskligt fort och just nu är han i en sådan period..=)

Har sovit fruktansvärt illa inatt. Låg nog vaken 2 timmar och bara vände och vred på mig, men hur jag än försökte så var alltid magen ivägen och kiss-blåsan ikläm. Det är nästan så att jag på nätterna räknar minuterna tills hon ska komma ut därifrån och göra min kropp sov-brukbar igen.. Vi får ju dock hålla tummarna för att hon själv också gärna vill sova på nätterna, annars ser jag en ganska svår spiral framför mig..  Men SOM vi längtar nu. Vill inget hellre än att hon ska "titta" ut och komma till oss. Ska bli fantastiskt!

Nej, nu ska jag sätta på mig ansiktet och trycka mig i någon tröja som fortfarande har sömmarna kvar..

Massa Kärlek

//Barbamamma
Allmänt | |
Upp