Stressiga tider..

Trevlig alla hjärtans dag!
Min underbara Mr J hade gjort dundergod frulle till mig i morse. Tackitackitack! =)

Idag har vi varit på lite äventyr i bilen innan vi stannade i Täby och åt lunch. Nu har vi kommit hem och jag lusläser tidningen om kvällens delfinal.. Jag kan ha ångrat mig... bara lite.. Fasiken vad svårt det är att tippa ikväll!!  Är fortfarande säker på att Måns går direkt till final, men det finns ju som alla vet folk som tar detta för givet utan att rösta.. (Hör gärna min röst påminna er om detta ikväll när ni hör Mums-Mums tonartshöjning..) Men sedan verkar dom där bönorna kunna skrälla.. Och hårdrocken ska vi inte tala om.. Alla schlager-antis ute i sverige älskar ju att rösta emot mig, så där kan Lili & Susies plats bli tagen..  Nej, om jag hade haft långa naglar hade dom legat illa till ikväll..
Nej, nu måste jag tänka på annat. Stackars bebis kommer ju drabbas av magsår om jag fortsätter såhär.. Tänk att födas med KSM, (Kroniskt-schlager-magsår) vore ej bra..

//Julia
Allmänt | |
Upp