Tjoflöjt!

Färdig!! Med vad tänker ni då.. Ja, ni. Ganska mycket skulle jag vilja säga. Bullarna är ute ur ugnen och smakar VRÅL-gott! Så där knastriga utanpå och degiga inne alá Julia Style!



Och pusslet är lagt! Inte en liten bit fattades! Fast jag var nära att kasta bort allt när jag bara hade himlen kvar.. Men då hade jag ju inte kunnat ta åt mig äran nu..=)



Jag blir alltid lite nedstämd när ett pussel är färdigt. Inte av den anledningen att man ska skjutsa ner allt i lådan igen utan för att jag aldrig känner mig riktigt färdig... Om jag bodde ensam skulle jag nog ha ett pussel framme hela tiden och dessutom starta ett pussel-konto.. (Så jag slipper lägga samma varje gång. Kunde köpa ett nytt ibland..) Men nu bor jag ju inte ensam. Vet inte vad min lilla familj skulle tycka om jag bara satt i köket och la pussel hela dagarna.. Visst, Prinsen skulle nog älska att behöva äta middag i vardagsrummet varje dag, men ibland är det ju ganska skönt att ha ett fungerande matbord också.. Ja,ja.. Får se om jag öppnar en kartong till sen.. Bara en.. Om jag lovar att lägga klart det innan prinsen kommer imorgon? ! Vore mysigt...

//Julia med "Bulle i ugnen".. Hahaha... Kul..

Allmänt | |
#1 - - Pillan:

Å, me like Julle-bulle =)

Upp