Måndag

Sorry att jag inte skrev mer igår. Hade en mysig dag med familjen. Det var mysigt från början till slut.  Vi bara var. Sov en stund på soffan, la lite pussel, byggde med lego coh tittade på film. Mycket skönt!
Nu är det måndag igen och prinsen är tillbaks på dagis. Jag trycker fortfarande i mig alvedon och håller tummarna att inte bebisen vill komma ut just nu..=)
Ska ta mig till centrum dock och inhandla tvättmedel. Korgen är full och medlet slut. Inget bra sammarbetet där inte.
Ser också fram emot bok-rean! Ska shoppa loss böcker till hela familjen! Passande med bokrea såhär inpå Prinsens födelsedag! Tack så mycket! =)

Pusseltajm!

//Julia
Allmänt | |
#1 - - Pillan:

Krya på dig hjärtat! Hoppas bebis väntar några dagar, men sen tycker jag att hon kan få komma =) Vill gosa bebbe!!!

Upp