Vill ni ha stryk?

Tjollahopp!

Så var det "bara" 4 veckor kvar tills "Tullan" är beräknad att komma ut.. Herrejesus vad tiden går.
Sov dock mycket bättre inatt än på länge, så jag känner mig glad och pigg idag. Mamma kom nyss hit och lämnade av sina saker. Nu är hon på dagis med Prinsen. När man går sista terminen på dagis så får man gå med en fröken till stora matsalen och äta varje dag och detta har sebbe berättat ivrigt om för mamma, så idag ska hon äta med dagisi stora salen..=) Sebbe var väldigt stolt över detta och ringde till mormor igår och påminde om inne-tofflorna" som man måste ha med sig! =)
Sen ska jag försöka flirta lite med mamma att kanske följa med oss till centrum och handla lite.. Jag är ofta i behov av bärhjälp! =)
Sedan i eftermiddag bär det av mot MVC. Lyssna lite på hjärtljuden och mäta lite. Spännande!

Nu ska jag stryka!

//Jullan

Allmänt | |
Upp