Semlor och Blogg! =)



Hahaha.. Jag har hamnat i Blogg-träsket! Så nu kan ni följa oss på Luffarbacken när ni vill! Bra va?! Har lagt upp lite blogg-inlägg som jag tidigare skrivit på Familjeliv.se.

Är det någon mer där ute som blivit beroende av Semlor?? Jag vågar inte ens erkänna hur många jag tryckt i mig idag..=) Men jag har en ursäkt. En förbaskat bra ursäkt faktiskt! I Måndags var jag hos Barnmorskan och hon tyckte nog att jag skulle öka lite mer på vågen..!! Jag har alltså fått i order av en riktigt viktig och duktig person att jag SKA äta mer onyttigheter.. Trodde dock inte att det var möjligt, men tackade och tog emot..=)

Nu är jobbet över för i år och det känns ungefär så här bra....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Tycker om att strosa runt här hemma och busa med lillprinsen. Vi leker, spelar tv-spel och går i ett lugnt tempo till dagis de dagar vi känner för det! Idag ville han vara hemma, och då blir det så! (Blev dock tvungen att dela Semlan, men som tur va, så gillade han bara locket...=))

Ikväll ska jag och Mr J på förlpssnings-föreläsning på danderyd och det ska bli spännande att uppdatera läget lite.. Minns ingenting förutom smärtan från sist.

STOR PÖSS

Barbamamma alias Semlan

v.34

Allmänt | |
#1 - - Pillerillan:

Å va kul med en blogg =)

Det e faktiskt du i ett nötskal!

Pyss pyss

#2 - - empy:

Blir så glad av ditt sett å skriva å formulera dig!!:) Uppiggande!

#3 - - Anonym:

Återigen, HAHAH! Men nu har jag lagt till den här sidan till mina favoriter! Måste ju vara ständigt uppdaterad...Känner att ett beroende kommer att växa fram ur det här.



Snart snart snart kommer den lilla sötungen! =)



Puss

Upp