Torsdag 20 November 2008

Igår var vi på ultraljud igen. Vi blev lite förvirrade sist när sköterskan sa "-ja, det ser ju ut som en flicka, men jag vet inte riktigt...". Så nu pungade vi iväg lite för mycket pengar för att få titta på våran bäbis blygläppar i tio minuter. Men det var det värt! Nu vet vi iallafall till 100%. Vi slipper liksom måla hela barnrummet vitt med vita gardiner och vita sängkläder.. Vi kanske kan falla lite åt rött eller rosa nu..! =)
Sebbe var med och tittade och tyckte att det var skoj i 2 minuter, men sen ville han hellre prata om vad han ska göra för drak-teckningar på dagis.. (Jag tror inte att han ens vet vad blygläppar är.. Kanske måste ta ett kvinliga-kroppen snack snart...)

Nu nästa planeringsplan. Namn. Vi har lite förslag och önskningar och jag är faktiskt lite glad att det inte blev en pojke, för då hade jag varit tvungen att vika mig mot männen i min familj.. Både sebbe och Jonas tyckte det var självklart med en liten Zlatan... Jag hade inget förslag.. Nu tror vi att det blir en Stella.. Fast, jag vet inte.. Svårt att veta innan bebis kommit ut... Får suga på karamellen ett tag till.. I 15 veckor! Tiden går sjukt fort!

//Barbamamma
 
Allmänt | |
#1 - - Linda Minasdotter:

Stella!! Vilken fantastisk ide! Jag röstar på den!

Stor kram!

Upp