Bye Bye!

Nu är klockan mycket och nu MÅSTE jag hoppa i säng. Är lite uppe i varv av allt packande och fixande, men nu tror jag att allt är med.

Prinsen verkar vara feberfri idag i alla fall och det känns väldigt skönt! Han ligger nu i sängen och väntar ivrigt på att vi ska väcka honom "mitt i natten" för att åka! Minns själv kvällarna före resor som barn och det känns så spännande att Prinsen ska få hela två veckor på stranden med massor av glass! 

Stellan är lyckligt ovetande om vad som komma skall.. Flygning med ont i öronen, medelhavsvärme, och stark vitlöks-smak i mjölken..=) Men jag tror att hon kommer gilla det skarpt! Hon är ju en avkomma av oss! =)

Måste ju bara få säga att det känns ju inte mindre jobbigt att åka när det är totalt regnkaos här hemma.. Skadeglädje är den sanna glädjen, eller hur var det? 

Hoppas att ni får två härliga veckor här hemma, så får vi se om jag lyckas hitta någon dator att kunna uppdatera er på..=)

Ta hand om er!

//JULLE

Här är ni...



Och här är vi...=)





 
Allmänt | |
#1 - - Tezzi:

Hoppas ni får det mysigt! :)

Upp