Nattdjur.

Nej, nu börjar jag märka att jag vänt lite på dygnet. När Mr`J sitter i soffan och JÄTTE gäspar så sitter jag och trallar med i reklamen, är sugen på något gott och tittar om det startar någon bra film snart.. Inte bra.
Visst, det är ju inte hela världen nu när vardagen är som bortblåst, men det finns ju fortfarande en liten tös som uppskattar rinnande frukost uppe i ottan.
På Fredag ska vi desutom upp galet tidigt! Planet går 06:45.. Jag anar att vi måste gå upp vid 03:00 snåret.. Ska man ens gå och lägga sig då?

Ja,ja. Nu ska jag sparka mig själv i ändan och placera mjölkmaskinen i sängen.

Natti Natti..

OCH tack ni söta som fortfarande läser fast ni intagit semesterläge! Gulle er!
Allmänt | |
#1 - - Sälen:

:0) Lulan,Lulan! Härligt att läsa om dig om lilla Stella,om Sebbe och om Mr J.

Hoppas ni får en supernice resa till solen!

Kramar!

//Sälen.

Upp