SemesterMåndag!

Man märker kanska väl att det flesta nu lämnat sina skrivbord och gått på semester. Mina läsare har rasat sedan i Fredags.. Men det är ni värda! Inte ska ni sitta vid datorerna och uggla när ni har semester!

Helgen har varit trevlig och vi har njutit av att inte känna någon Måndags-stress. Det är något visst med att kunna sitta upp länge och ta ett glas Rosé på en Söndag.. Tänk vad lite jag behöver för att bli glad! =)

Idag så ska det tvättas och packas. Det är ju trots allt bara 4 dagar kvar tills vi ska stå redo i hallen med väskor, barn och ett glatt humör! Känner mig i alla fall organiserad. Ha skrivit långa packlistor för varje familjemedlem så nu hoppas jag att vi inte ska glömma något viktigt. Rena djungeln att resa med två barn i så olika åldersgrupper.. Men, ack så härligt vi kommer att ha det!!

Mr`J är och lämnar in bilen. AC`n är trasig. Lite halvjobbigt när det var så varm förra veckan.. Hoppas att vi nu slipper ha bastu-SM resten av sommaren.

Nej, bebis ropar att det är dax att hala fram "påsarna"..

PUSS

Allmänt | |
#1 - - Carro:

Jag följer din blogg slaviskt och kommer få abstinens när ni är på Kreta. Här behövs inget skrivbord!

#2 - - Pillan:

Ha! Jag lämnar dig inte, trots semester =) Så du, det e bara att pallra dig i väg på Kreta och leta upp en dator!

Pöss

Upp