Floristutbilding?

Tjohej!
Det gick kanon med Guddottern idag! Vi: åt frukost, smaskade glass, la alla prinsens pussel, tittade på fåret shaun, åt rullade pannkakor, gick på promenad till Centrum, smaskade jordgubbar, gungade, gungade, gungade, klättrade lite i klätterställning och sen vattnade vi blommorna. Oj, vad vi vattnade! Varenda granne slipper nog vattna på flera dagar. Badrummet "vattnade" vi också! Det blev strålande fint sörru!


Vi vattnar lite här...
     
..och vi vattnar lite här..
  
..och vi vattnar lite där..


Embla tog mig verkligen på orden när jag sa att vi skulle vattna blommorna.. Här vattnades inga rötter inte! Bara det fina blommorna som inga hemska humlor satt på..=) Först ville hon bara vattna alla lila blommor. Men jag överatalade henne om att det då blev lite synd om de andra fina blommorna som skulle svälta ihjäl och dö i värmen. (En aning brutalt kanske, men det funkade!)


Nu har Prinsen åkt till pappa och jag och Stellan svettas. Mr´J jobbar. Känner mig alltför lat för att göra middag idag.. Skulle vilja byta plats med Stellan och få maten serverad. Kanske inte direkt ur en kroppsdel. Hellre på ett fat. Åh, det hade varit gött!

So Long!


 

Allmänt | |
#1 - - Pillan:

Tack världens bästa gudmor för hjälpen =)

#2 - - Kicki:

Ja min lilla Ängel är superduktig.

Upp