Jag slipper!

Jag sa ju att man inte behövde kämpa för beach 2009. Det räcker med att köpa ett nytt fräsigt regnställ. Mitt ska nog vara Orange med bruna figurer på. Då kommer jag och Stella se likadana ut. Raffigt värre!

Nu har jag lämnat Prinsen på Dagis och Stella somnade precis om igen. Jag ska börja packa lite. Inte för att jag ska iväg på långresa, utan bara hem till mammsi i eftermiddag och sedan sova kvar över natten.. Men med två ungar i bagaget så behövs det faktiskt packas även för detta. I morgon ska jag få ligga en hel timme i lera och sedan bli knådad över hela kroppen i en timme till! Jag ska på dags-SPA! Hurrey! Jag fick denna strålande gåva av min kära mor när jag fyllde år. Under tiden jag ligger där och leker lyx-hustru så ska mamma agera barnvakt. Det blir till att amma upp Stella tills hon blir sprickfärdig och sedan lägga sig på massagebordet. Det kommer att gå fint.


♥ Trevlig dag i regnet! ♥

Allmänt | |
#1 - - Barba-Pillan:

Hälsa din mamma så gott och hoppas du får det fantastiskt skönt =)

KRAMEN

#2 - - Carro:

Det är därför mammor är så fantastiska!

Hoppas du får det underbart.

Upp