Nuså.

Nu sitter jag i soffan och tittar på "dokumentären" Blomstertid. Ett bra program. Man blandar skratt och gråt kan man säga. Peter Magnusson gör alla tre gestalter strålande. Synd bara att det endast är 5 avsnitt.

Dagarna som gått har varit bra men fullsatta. Hade lovat er kort från Rönningeby igår, men för det första så glömde jag kameran hemma och dessutom ÖSregnade det under hela utflykten att jag ändå inte skulle ha kunnat fotograferat..
Tänk vad fort man tappar "det". Jag var helt slut efter 4 timmar med 30 stycken hysteriska 6-åringar att jag totalt slocknade på sängen när jag kom hem.. För bara 3 år sedan jobbade jag 8 timmar per dag med detta.. Herregud..

Idag har jag mest sprungit fram och tillbaks känns det som. När jag lämnade Prinsen i morse så hade vi totalt missat att det är "visningsdag" på Onsdagar.. Mamsen fick glatt vända om hem igen och hämta tre små figurer att sedan direkt gå tillbaks och lämna.. Sedan fick jag och Stella en promenix i regnet till centrum och inhandlade nya stövlar till Prinsen och examenspresent till kära svägerskan! I morgon ska vi på mottagning i solna och sedan har ju Prinsen fotboll igen!

Sussa-tajm!



Alfapet i solen på altanen..



Duktiga, duktiga Stellan.. Söt som socker!



Efter inköpen av smultronplantorna häromdan blev resultatet så här..  (nu fick jag nog max i vuxenpoäng..)


 

Allmänt | |
Upp