Semester!!

Fredagen den 10:e Juli är det precis ett år sedan vi fick reda på att Stellan hamnat i magen. Jag minns det som igår fast det samtidigt känns som flera år sedan. Konstigt det där. Årets 10:e Juli åker jag, Mr`J, Prinsen och Stella till Kreta i hela TVÅ veckor!! Åh, vad det känns nödvändigt efter 1 år hemma i soffan. Vi ska äta gott, leka i poolen, mysa på balkongen och bara ha semester! Åh, vad jag längtar. 3 veckor kvar. Jag kommer att räkna ner dagarna. Hurrey!
Har ännu inte packat tills i morgon. Jag gör det sen. =) Eller som vi säger på jobbet: Jagör Detsen. En härlig person att kalla in när man inte orkar ta tag i saker och ting...=)

LÖÖV





Vårat Hotell!


Allmänt | |
#1 - - Linda:

Åhh så underbart.. jag hoppar nog ner i resväskan :)

Ni kommer få det helt underbart.. lyllo er.. PUSS

Upp