Tack Michael!

Hemma igen! Veckan har varit fantastisk! Har haft det ljuvligt i solen! Bilder lägger jag upp lite senare.

Även om det är härligt att åka på små mini-semestrar så är det väldigt skönt att få dyka ner i soffan med min stiliga karl när man kommer hem. Vi tittade på den mycket spännande matchen mellan Serige-England. Satan i gatan vad spännande det var! Kan bara jämföra straffarna med röstningen i melodifestivalen. Klarar inte riktigt av sådan nervositet.
Efter matchen hyllade vi King of Pop Michael Jackson med en dokumentär på TV och en radda mycket bra musik på Spotify. Känns konstigt att han inte finns längre, även fast han inte producerat fram någon musik de senaste åren. Nu vil jag snarast ta en MJ-kväll med min kära Miss C och bara lyssna, titta, skratta och gråta till vilka fantastiska minnen han hjälp till att skapa under vår uppväxt.

Nu ska vi hitta på något att göra idag. Den lilla försöker somna, den stora har myror i brallan och behöver stor stimulans och den vuxne börjar så smått bli rastlös..

Hörs sen!




Det är så här jag för alltid ska minnas honom.
Allmänt | |
Upp