Tjoho!

Hej hopp!
Dalarna rockar! Solen skiner och vi har det superbra!
Vi kom fram vid 15:00 och åt då en god middag med Ulla´s finfina svampsås. Mums! Idag har vi spenderat ett antal timmar på Sommarland här i Leksand. Massor av bassänger och aktiviteter. Maja och Big C hade roligast och Prinsen vågar sakta men säkert prova på fler saker än förra året. Stellan sov i vagnen eller ropade efter mat.

Jag badade också. Med kläderna på. Det var inte dirket tanken, men efter att jag sett en liten flicka ligga med huvudet under vattnet och sprattla för sitt liv, så tänkte jag inte så mycket på kläderna längre. Jag hann få upp henne men hon hade mycket vatten i både mun och lungor så det tog ett tag innan hon andades nomalt igen. Kände en enorm panik när jag stod med henne i famnen och ropar efter hennes föräldrar som jag varken visste hur dom såg
ut eller vart dom befann sig.. Till slut lunkar det fram en man som log lite försiktigt och stammade sedan fram ett -"thank you". Tror han var tysk. Blev lite arg för att han inte verkade förstå allvaret i det som precis hänt. Men, men flickan blev glad av att komma till sin pappa och jag antar att dom hade en härlig dag vid Siljan.

Nu har vi legat i källaren och ätit jordgubbar och tittat på Mrs Maple. Vilken spänning! Det gillar vi!

I morgon bär det av mot Rättvik och roddelbanan. Kan lägga upp lite kort från förra året vi var där. Såå Kul!

KRAM




Jag och pappa redo att bestiga det höga berget!



Prinsen och Mr´J i den härliga solen!



Pappa och Ulla kom ner också!



Allmänt | |
#1 - - Pillan:

MEN HERREGUD! Va e det för ett pucko till pappa??!

Du borde ju typ fått medalj! Men du kan iaf sova med väldigt bra samvete =) BRA JOBBAT!

Du kanske kan bli nya Pamela Anderson ;)

Puss & kram

Upp